وبلاگ هواداران آرسنال

وبلاگ هواداران آرسنال

افتخار فوتبال لندن
وبلاگ هواداران آرسنال

وبلاگ هواداران آرسنال

افتخار فوتبال لندن

ولبک : هر کاری می کنم تا ونگر خوشحال شود

http://s5.picofile.com/file/8143812118/danny_welbeck_19425.jpg


مهاجم انگلیسی، با گل‌هایش، هجدمین سالگرد حضور ونگر روی نیمکت آرسنال را با پیروزی همراه کرد. در حالی که یونایتد به او اعتقادی نداشت، ونگر در تابستان او را به خدمت گرفت و حالا او پاسخ اعتماد سرمربی فرانسوی را داد.  او گفت: " مسلما از گلزنی ام خوشحالم ولی مهم ترین چیز برای من این بود که به هدفی که می‌خواستیم رسیدیم و پس از بازی اولمان، موفق شدیم پیروز شویم. ونگر به من اعتماد کرد و خوشحالم که امشب بازی کردم. این فرصت به من داده شد که در پست دل‌خواهم بازی کنم و هر کاری انجام خواهم داد تا او را خوشحال کنم و از من راضی باشد."

ولبک سپس راجع به گل‌هایش گفت: " فکر می‌کنم گل آخر را از بقیه بیشتر دوست داشتم. چیپ زدن به دروازه‌بان ممکن است گاهی به گل تبدیل نشود ولی خوشحالم که گل شد."

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.