وبلاگ هواداران آرسنال

وبلاگ هواداران آرسنال

افتخار فوتبال لندن
وبلاگ هواداران آرسنال

وبلاگ هواداران آرسنال

افتخار فوتبال لندن

استون ویلا - آرسنال ; حمله توپچی ها به پارک شیرها


استون ویلا --- آرسنـــال
شنبه 29 شهریورماه 93
ساعت: 18:30
استادیوم ویلا پارک

از هفته پنجم لیگ جزیره، دو تیم آرسنال و استون ویلا در ورزشگاه خانگی ویلا به مصاف هم خواهند رفت.  

استون ویلا

تیم تحت رهبری پل لمبرت که فصل را فوق العاده شروع کرده است تاکنون با کسب ده امتیاز در رتبه دوم جدول رده بندی لیگ جزیره قرار دارد. شیرها در حالی به مصاف آرسنالی ها می‌روند که در هفته گذتشه توانستند لیورپول را در آنفیلد با یک گل شکست دهند و در این بازی عملکردی عالی در دفاع داشتند. 

با وجود اینکه رون فلار کاپیتان استون ویلا در بازی قبل این تیم مقابل لیورپول به دلیل مصدومیت غائب بود، گفته می‌شود به بازی فردا خواهد رسید ولی بازیکن کردن یا نکردن او، بستگی به نظر پل لمبرت خواهد داشت چرا که اگر وی به میدان برود، احتمال بازگشت مصدومیت وی وجود خواهد داشت. کریستین بنتکه نیز در بازی فردا به دلیل مصدومیت غائب خواهد بود.

آرسنال

توپچی ها هفته بسیار بدی را پشت سر گذاشتند. آن ها ابتدا در خانه مقابل منچسترسیتی متوقف شدند سپس در میانه هفته مقابل دورتموند در وستفالن قرار گرفتند که آن بازی با شکست آرسنالی ها همراه بود. پرفسور ونگر هنوز نتوانسته است ثبات را به خط دفاعی خود اضافه کند و شزنی، سنگربان آرسنالی ها نیز از شرایط آرمانی خودش به دور است.

در جلو زمین نیز با افت محسوس مسوت اوزیل، امید اصلی آرسنالی ها به حرکات و بازیسازی الکسیس سانچز است. سانچز در چند هفته اخیر بازیکن آماده ای نشان داده و می‌‍تواند به رمزی و ولبک در امر گلزنی کمک شایانی کند.

البته تنها نگرانی ونگر مشکل دفاع نخواهد بود. آرسنال علاوه بر ژیرود، نیبری و والکات، متیو دیبوشی را نیز به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. حضور فلامینی، ویلشر، مونریال و سانوگو نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

نکات جالب

* آرسنال در 28 مسابقه از 31 مسابقه اخیر خود مقابل استون ویلا در تمامی رقابت ها، شکست نخورده است.

* توپچی ها از سه بازی اخیر خود در لیگ برتر سه امتیاز کسب کرده اند.

* استون ویلا در 8 بازی از 9 بازی اخیر خود مقابل آرسنال به طور میانگین 2.5 در هر بازی دریافت کرده است.

پیش بینی نتیجه

گرچه در طی سال های اخیر استون ویلا حریفی جدی برای آرسنال نبوده است ولی شروع خوب این تیم در لیگ برتر به علاوه روحیه خوبی که از پیروزی هفته قبل مقابل لیورپول بدست آورده اند می تواند محرک آن ها برای انجام یک بازی قابل قبول باشد. با این وجود توپچی ها علیرغم خستگی بازیکنان تاثیرگذار بسیاری در تیم خود دارند و می‌خواهند با پیروزی در این مسابقه خود را از زیر فشار خارج کنند.

در مجموع پیروزی آرسنال محتمل تر است ولی این پیروزی به آسانی بدست نخواهد آمد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.