وبلاگ هواداران آرسنال

وبلاگ هواداران آرسنال

افتخار فوتبال لندن
وبلاگ هواداران آرسنال

وبلاگ هواداران آرسنال

افتخار فوتبال لندن

آرسنال 4 - 1 گالاتاسرای ; هت تریک ولبک مصادف با هیجدهمین سال حضور ونگر در آرسنال

http://s5.picofile.com/file/8143741500/champions_league_danny_welbeck_alexis_sanchez_3211263.jpg


در ادامه بازی های لیگ قهرمانان اروپا و در هفته دوم، از گروه چهارم دو تیم آرسنال و گالاتاسرای در ورزشگاه امارات به مصاف هم رفتند که در پایان توپچی ها پیروز این میدان بودند.  

نیمه اول:

این نیمه را شاگردان ونگر بسیار خوب آغاز کردند و تا پایان نیز برتری کامل بر حریف خود داشتند. آن ها موقعیت های زیادی بدست آوردند و توانستند که سه تای آن ها را به گل تبدیل کنند. این نیمه کاملا تحت تاثیر درخشش الکسیس سانچز و دنی ولبک بود.


نیمه دوم:

در این نیمه طبق انتظار گالاتاسرای برای رسیدن به گل و نزدیک کردن اختلاف به آب و آتش می زد و ارسنال چشم به ضدحملات دوخته بود که یکی از آن ها نیز تبدیل به گل شد. اما بعد از ده نفره شدن توپچی ها فشار حملات تیم ترکی بیشتر شد اما با درخشش اوسپینا، دروازبان آرسنال، گالاتاسرای راه به جایی نبرد.


شرح گل ها:

دقیقه 22 (دنی ولبک) 1-0: روی یک حمله از آرسنال، گیبس توپ را به سانچز رساند و او نیز با یک پاس در عمق ولبک را صاحب توپ کرد تا این مهاجم جوان انگلیسی با یک ضربه توپ را از بین پاهای موسلرا تبدیل به گل کند.

دقیقه 30 (دنی ولبک) 2-0: روی اشتباه خط دفاعی گالا، ولبک در پشت دفاع توپ را از آن خود کرد و بعد از چند متر حرکت با توپ، با یک ضربه بغل پا گل دوم خودش و تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه 41 (الکسیس سانچز) 3-0: روی پاس زیبا مسوت اوزیل، توپ در اختیار سانچز قرار گرفت که او نیز قدر فرصت را دانست و توپ را تبدیل به گل کرد.

دقیقه 52 (دنی ولبک)4-0: روی یک ضد حمله از توپچی ها توپ به چمبرلین رسید که او نیز با یک پاس ولبک را در موقعیت گلزنی قرار داد تا این مهاجم ملی پوش انگلیسی هت تریک کند.

دقیقه 63 ( بوراک ایلماز) 4-1(پنالتی): روی یک پاس در عمق، وویچک شزنی مرتکب خطای پنالتی شد و از بازی اخراج شد تا دیوید اوسپینا به جای او به زمین بیاید. ضربه پنالی را ایلماز خلاف جهت حرکت اوسپینا تبدیل به گل کرد.



نظرات 1 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 10 مهر 1393 ساعت 10:41 http://zave.blogsky.com

اگه تونستی برای تبادل لینک یه سری هم به ما بزن.
نظر یادت نره ها!!!

چشم حتما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.